Så här var det, en söndag

Söndag igen! Vaknade brevid Emma och Sofia hemma hos Sofia. Frukost/Lunch på sibylla. Sen bar det hem i gula faran till tandsbyn där jag rensade ut nästan allt på rummet. Pappa tyckte desutom att jag skulle följa med till moffa i "max en timme". Vi åkte runt halv sex och kom hem vid tio. Pappa, det var mig en lång timme! Men men, jag klagar inte. Det är skönt att vara ute på riktiga landet ibland också. Nu däremot väntar ett eller två avsnitt med favoriterna i Sex and the city, sen en skön nattsömn! I like!

Och hola! imorgon ska Elin träna för första gången på typ månader! jag är nervös! men det kommer nog gå bra, jag har med mig sofia som stöd så det kommer att gå som en dans!! GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Batman

Nörd, jag har hittat din blogg ;P

2008-09-11 @ 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0