Onsdag

Snart helg! Jag längtar, lön i morgon, det ska bli skönt med lite pengar igen. Inte så mycket men jag ska iallafall betala stugan i vemdalen imorgon! Jag längtar till forum nu. Ska bo i en stuga med Malin och hennes härliga, tokiga busvänner. Och den här gången ska jag komea in, som jag inte gjorde i våras. Det är världens sorgligaste historia. tänkte dra den nu faktiskt då jag inte har så mycket annat för mig.

Jag, Joel och Viktor åkte till vemdalen fredag den 25 april i år, Joel och jag för att dans aoch Viktor för att.. jaa. kasnke inte dansa styrdans direkt. haha. Väl uppe i Vemdalen hälsade vi på i en stuga där Anton och några till bodde, jag träffade Carro som inte helelr hade fyllt 18 men hon hade varit in dagen innan så vi antig att det inte skulle vara något problem för mig att komma in, jag fyllde ju faktiskt på söndagen. Joel och jag traskade vidare från stugen för att gå in på hotelet där allt hände. Vakten kollade mitt legg, släppte förbi mig, sen när jag skulle betala var det en äldre dam som också ville kolla leget, hon fick göra det och allt kändes okej när hon plötsligt öppnar munnen och dom små fruktansvärt fula orden "Tyvärr tjejen, nu hade du otur, du får nog komma tillbaka på söndag" smög sig fram till mig. Jag trodde att det var ett skämt och frågade (artigt) "Är det sant? Får jag inte komma in för att jag är 2 dagar för liten?!" Och icke, det var bara att vända på mina rosa klackar och gå med svansen mellan benen. Tur för mig så var det lite folk just där så det var inte så mänga som såg mig skämmas. Men ännu mer tur åt Elin då Pernilla och hennes kompisar också hade hyrt en stuga. Så jag var med dom hela kvällen. Jag hade kul så jag ska inte klaga men fan lite bitter var man att jag inte kunde följa med Joel in på hotelet. Klockan blev 2 eller 3 och Joel ringde och det var dags att åka hem. Lördagen gick och sen var jag då 18.

Den här gången ska jag absolut komma in, inte ska jag sitta i en stuga, nej jag ska skaka mina lurviga och vara i värmen som dom andra!

Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0