monday morning/evening

Monday morning came too soon
It's entering my forgotten room
Diguised as the morning sun
and I should be on the run
But I'm here
Waiting for you
To come and rescue me
From this awful blue


Måndag igen, efter en tur upp till PC helt i onödan tog jag
och Emma bussen ner till Wargen igen för att vila lite i lyan.
Lunch och sen ensamble, alltså den kursen är rolig men
fan vad feg jag blir. Jag kan ju knappt öppna munnen för att tycka
något. Jag hatar mig själv när jag blir så där. Alldeles stum
och jävlig. Men förhoppningsvis går det över. Nu ska jag
träna en vecka på Every rose has its thorn, v 43 har vi
uppspelning på band annat det låten. Det blir nog bra det där
Hoppas jag iallafall!! (Som tur är har jag väldigt snälla killar i min grupp!)

Jag kollade upp lite om att tatuera mig idag, men på frösö var det
bokningsstopp, och det var stängt på peckas så jag får kolla igen om
en vecka typ.

Nu kollar jag nog vidare på sune med Emmy. :-)

Looks like another day
In another way
Through another place
Too many lonely days
I'm not here for sure
Just here for more
You wont walk through that door
Cause I said I didn't need you anymore


Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0