måttligt less!!!

det finns två sorters människor jag har väldigt svårt att vara i närheten av,
det här inlägget ska jag beskriva en av dom. Det är den sorten som alltid ska ha rätt
som alltid ska säga emot,
Säger vi "blå" säger dom "gul".
Säger vi "ja" säger dom "nej".
Säger vi "morgon" säger dom "kväll"
Säger vi "rätt" säger dom "fel"
...osv...!

Den här sorten av människor verkar inte se någon annan utan sig själva.
Den här sortens människor finns tyvärr alltid i våran omgivning. Om inte på jobbet så i klassrummet.
Om inte i fikakön så på bussen. Idag har jag stött på 2 stycken som hör till denna sort och jag blir galen!


Nu springer jag på OK och dränker mina sorger med en kokt korv med baugette!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0