huvva

jag vet inte om det är en påverkan från mina ppiller som gör mig till ett sömnmonster!? Kan dom ha den inverkan på en person? Jag har varit konstant trött i två veckor nu.. först trodde jag att det var för att jag jobbade, sen nu förra veckan trodde jag att det kasnke kunde vara för att jag fått nya rutiner, men nu i helgen börjar jag ha mina anningar på ppillren. Jag är trött hela dagen, somnar tidigt tidigt på kvällen och är nästan för trött för att kliva upp, trött på skolan och vandrar som om jag vore en zombie. Är på skolan nu och vaknar nyss på en bänk i lyan. Visst jag la mig där frivilligt men trodde väl inte att kag skulle somna. Sov dock bara några minuter. Nu när jag skriver det här vet jag inte om jag riktigt orkar fullfölja inlägget. Orkar knappt trycka ner tangeterna på tangentbordet....

Kort summerat om det är obeläsligt: Jag är trött!




Och katta!! om du läser det här, jag är grymt avundsjuk på dig nu! Vill också vara i värmen och gotta mig! Men börsen är tim, tiden är knapp och jag kan inte svika skolan denna trötta stund. So long lovers!

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag vill tillbaka kan jag säga! Helt sjukt kallt här hemma ju :(

2008-09-08 @ 20:39:24
URL: http://katta90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0