söndag

helgen är alltså på sitt avslut. och vilken helg sen!
nej inte riktigt men den har absolut haft sina upp- och
nergångar!

fredagen var jag och marielle på olearys, nyktra, det var
verkligen en sjuk syn man fick med sina helt alkohol
opåverkade ögon. Det var kul men jag uppskattar nog
hellre att vara som alla andra, full och glad. Fan vad det låter
och känns patetiskt att skriva sådär, men på krogen när
alla andra är full och hoppar runt åt kassa låtar, svettas
för att det är för mycket folk på samma lilla yta, vill man vara
som alla andra, alltså påverkad. Men jag ska verkligen inte
skjuta under stolen att det faktiskt går att vara på krogen utan att dricka
man träffar samma vänner och man vet vad man gör och man
gör förhoppningsvis inget man ångrar, fast det är ju helt upp till
var och en vad man vill göra, nykter eller full.

min lördag däremot var också en nyupplevelse fast av helt
annat slag. Jag klev upp hemma hos Marielle på frösön och tog
mig en skön promenad till jobbet. Väl där så tog jag mig inte
därifrån på 11,5 timmar. Hungrig, trött efter att stått i garderoben
i 8 timmar var det dags att plocka glas efter 400 gästers vin-
provning. Men jag jobbade helt sjuktroliga tjejer och vill gärna
prova på det igen!


Grymt synd att jag missade lagfesten igår, fan det lät på johanna som
om att dom hade roligt. Jag ville gärna dit, men hade jag luktat
på någon alkohol igår kväll så hade jag nog svimmat av. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0