onsdag

Every rose has its thorn

onsdag och jag sitter i datasalen
,
skickade precis in psykologiuppgiften. Det känns
riktigt skönt att ha den färdigt till slut.
Killarna i klassen sitter här också och lyssnar
på Rednex, de tär jävligt roligt att lyssna på när
dom klämmer i lite då och då och sjunger en
och annan textrad ur dom gamla dängorna.

på lördag ska jag ner till loke med bland andra
caiza och maria. Det ska bli kul att träffa dom
två lite igen.

Jag måste bara skriva det här om Caiza, hon är en
sån jäkla kämpe, hon tar sig igenom svåra saker
och trots motgångar har hon alltid ett leende på
läpparna. Jag kommer ihåg att varje gång några
bråkade i klassen var hon alltid med och pratade
och redde ut det igen. Hon har alltid tagit det
mesta med en klackspark. Att sitta brevid henne
och skvallra, skratta och prata är verkligen
inspereande och på lördag ska jag krama om
henne alldeles extra bara för att hon har just det,
det där alldelles lilla extra!


deadlines är verkligen inte min bästa vän... fick jag bevis på idag iallafall.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0