fredag

veckans andra och sista flexdag några i klassen sitter
i datasalen nere i våran kära korridor i källarn av wargen.
Vi skriver och sliter och kämpar snart tills blodet rinner.
Nej inte riktigt kasnke, men vi skriver ganska mycket och snart
är vi väl halvfärdig med manuset till våran tv-show på tisdag

Ikväll ska jag ta det så lugnt så lugnt, kanske träffa en mörkare
Sofia som är hemkommen från grekland, äta lakrits som kära
Sofia köpt åt mig på taxfreen, ska hålla tummarna bara för att
Sofia vill leka med mig också.


imorgon är det lördag och jag ser fram emot festen som äger rum.
ska träffa Caiza och Maria, det händer ju inte allt för ofta tyvärr,
så det ser jag också fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0