fredag

Vilken skitstart på den här helgen:

försov mig...
stressade igenom morgonen...
ingen frukost....
...dåligt humör...

det enda som kändes bra var att jag ääntligen skulle få tillbaka
min mobil från lagningen idag.
Allt gick bra med den förutom att det inte var något batteri men det
ordnade man ju med lite hjälp av Sofia.
MEN ICKE!! trots att mobilen har varit på lagning i typ 6 veckor så
har dom på "verksta´n" lyckas förstört den ännu mer.
Nu måste jag lida ytterligare en lagning med den där helvetes jävla
dåliga motorloran som bara har lyckats sålts tack vare den fruktansvärt
rosa färgen.

Nu tänker säkert ni att det är en jävla fjantig grej att bli sur över.
Men kliv i mina skor idag och ni blir på samma humör som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0