Bonde söker fru

måste bara säga att jag ganska impad på den unga tjejen i bonde söker fru. Hon är alltså 21 år och mjölkbonde, sen gillar jag henne absolut inte som en tv-personlighet. Hon är lam och verkar lite efter men jag är verkligen imponerad av att hon verkligen göra vad hon vill. Hon vill mjölka kossor, så hon gör det! Men det är verkligen inget liv för mig, men som sagt det är stongt gjort av en 21 årig tjej att vara ensam mjölkbonde!

Men på tal om att göra vad man vill, hur vet man vad man vill?!
Jag har funderat på framtiden och det känns att det är dags
att göra det nu när det faktiskt knallar sakta mot studenten
oavsett man vill eller inte.Men jag vill plugga vidare, helst direkt
så man får det gjort. Men jag har ingen aning vad jag ska bli,
jag vill jobba med människor, okej då har vi ca 80% av alla arbeten att välja på...
jag vill inte jobba på dagis eller på ålderdomhem... så då kan jag stryka två jobb på listan.
Fan fan fan! det är riktigt svårt, jävligt svårt.
Samtidigt som jag vill plugga så vill jag ut och resa, prova på att jobba,
jag vill träffa nya människor och möta nya utmaningar.
Fan fan fan... hur ska det kunna bli så svårt.
Jag har inte insett förs precis just nu att det kommer bli
ett helt nytt liv efter studenten... jag börjar få panik nu alltså... usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0