Torsdag uppdatering

idag var jag och Sofia på körskolan, och efter månader med missnöje över mig själv och mitt kunnande har jag nu klivit över en liten tröskel, jag klarade A-fasen på teorin. Nu tänker du som läser att det är väl ingenting men jag ska tala om för just dig att jag har haft ett litet spöke i mitt huvud som sagt att jag aldrig kommer att ta körkortet för att jag inte ens klarar fas A. Så efter varje kompis som klarat alla faser och allt ihopa och klarat körkortet så har jag fått fler och fler spöken, men så idag fick mitt hjärta ett glädjeskutt då det stog att jag klarade första fasen. Jag är alltså inte korkat och jag kunda sparka alla mina spöken i rumpan och nu känns det faktiskt bra och det känns inte helt omöjligt att ta körkortet.

Men gott folk, håll utkik efter nya inlägg med nya klagomål, för jag är trots allt en människa som snabbt tappar tron på mig själv och mitt kunnande.

Men imorgon är det fredag och sen är det lördag.... jag längtar lite faktiskt.. ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0