Tisdag

Sitter i A&R lägenhet och ska skriva psykologi men jag ids inte...
Har målat naglarna ett lager på ena handen och borde göra resten lika...
Är trött och måste sova...
Jag borde även komma på vad alla när och kära ska få i jukklapp då det är mindre än en månad kvar tills tomten kommer..

Men en viss Samanta (i sex and tha city, såklart!!) har en gång sagt:

"Could'a, would'a, should'a", ganska klumpigt översatt blir det "kunde, borde, ska" och det finns många såna och jag orkar jag inte ta itu med just nu... Det ska vara att sova som jag ordnar isåfall då... Fan jag känenr mig bedrövlig just nu!




E

Kommentarer
Postat av: Girlygirl

ja du Elin, det var Anneli :) skönt att det mysteriet är löst.

2008-11-25 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0