tisdag

huvva huvva... jag har såå ont i huvudet! jobbade igår kväll och då brakade helvetet i mitt huvud ut.
Man har alldeles för mycket tid att tänka när man sitter där och ropar: gustav 52, femma två. bertil 2, en enkel två, ivar 29, tvåa nia... osv!

Sen hjälpte nog inte min tre timamr långa gitarrspelar lektion att förebygga min huvudvärk. Men jag vill inte vara den som klagar.

Måste bara berätta om min läskiga, svett och panikframkallande dröm inatt. Drömde att jag hade en fladdermus som attakeraade mig, inte nog med att han attakerade mig, den jäveln körde ner sina vingar och rev mig i armhålorna med sina djävulsklor! Vaknade med paniken i hela kroppen, svettig och livrädd. Fan jag hatar att vakna av att vara rädd... Det är såna gånger man önskar att man fick sova bredvid någon som kan krama om en och säga att allt är bra och att det bara var en mardröm.

Huvva... har drömt så mycket konstigt inatt.... hatar nätterna, man kan inte kontrollera något, jag pratar i sömnen, och det är pinsamt för man vet ju adlrig vad man säger. Jag drömmer ofta jobbiga saker när jag tänkt för mycket på samma sak dagen innan... och det är jobbigt, för det blir ofta drömmar som man bara vill glömma men inte kan. Sen finns det såna drömmar som verkligen skrämmer skiten ur en då man tror att det verkligen har hänt.


Sofia!! Påmin mig att berätta om en dröm jag hade i fredagsnatt!! haha! den handlade om Marie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0