söndag

som vanligt är söndagen min inte bra. Jag är less och trött och bara konstig. Fast idag är det annorlunda, idag är det söndag och dessutom höst. Jag hatar verkligen denna årstid. Kallt, blåsigt, halt, grått, trist... ja listan är lång. Jag ska absolut flytta någonstans där värmen är året om när jag blir så stor. Fast vem vet, när jag är stor kasnke det är sommar året runt - överallt, tillochmed i vårat lilla land Sverige.

Fan, jag känner mig så... jag vet inte... den där killen i fredags har verkligen sabbat min hjärna, det är det enda jag kan tänka på hela tiden. Det låter kasnke töntigt men jag hör hans ord hela jävla tiden, dom bara snurrar i huvudet hela tiden. Och jag hatar det, för jag vet att han inte vet ett skit om mig, jag vet att han inte har en anning om vad jag har gjort eller inte har gjort, han var full och jag är bara dum som tar åt mig. Men det är väl det man göra, det är väl det man gör när man är rädd för att göra misstag, jag vill inte göra någon besviken men tyvärr så slutar det ofta med att den enda som är besviken är jag. Kanske är det för att det är söndag, men jag är sjukt besviken på  mig själv idag, ikväll... det man kan säga nu är väl "amare et sapere vix deo conceditur"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0