lördagmorgon

nu sitter jag här med emmy bredvid mig. Hon är såå söt!

igår var jag hemma hos jenne och käkade lite mat och vi gjorde oss  iordning för utgång. Iförd guldklänning och vingar gick jag längs de kylda gatorna med ett gäng glada människor till olearys. Det var ganska kul igår tills ett jävla dumpucko kom på att han skulle vara roliga med mig. Det var dock bara han och hans blåsta idioter till kompisar som skrattade... Det är vid såna stunder som man inte känner så uppskattad och så... Som tur är var omgiven av vackra tjejer som fick mig att skratta bort lite av det onda. Ändå naggade det mig resten av kvällen. Jag och Jenne avslutade iallafall kvällen med att vi tänkte hälsa på Linda på donken men icke, där var inte min lilla donna. Men vi slog till och käkade nuggets, sa hej då och jag gick och hälsade lite på micke och christian...

Det hände en lite rolig sak igår... En kvinna ringde och sa att jag är med i uttagningen till länets lucia. MEN!! Jag är en av 25 tjejer så än är det såklart inte klart. Nästa lördag komemr bli en intressant och rolig dag hoppas jag. Synd bara att det krockade med vemdalen, men det löser jag alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0