lördag

Idag vaknade jag hos Mallaballa, stressade iväg med Emmy på mina axlar ner på Wendelas där våran lilla dansprinsessa skulle dansa och sen susade jag och pappa vidare till PC där jag spenderade några timmar med mor och far.

Väl hemma beslöt jag mig för att inte stanna hemma utan för till Sofia och kollade på Dirty Dancing 2. Sjukt mysig film, lika som ettan så blir man väldigt sugen på att svinga sina lurviga... men jag kan inte. Särskildt inte på ett lika sexigt sätt som dom gör på filmerna. Men det väl så att vara en ordinör svensson, man ska väl sitta på avstånd (framför tv:en) och drömma sig bort. Men slå mig om ni vill, jag gillar att drömma mig bort ibland.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Malin är ett dumpucko, och jag är för snäll, nu sitter jag iallafall här hos malin igen och är barnvakt, jag borde väl inte klaga egentligen för hon är ju en av världens sötaste och jag är bland de snällaste mostrarna som finns faktiskt. Det är inte alla barnvakter/mostrar som går på stan och dödar jättar med ljussvärd och sedan hoppar över dom, det är inte heller alla barnvakter/mostrar som åker skridskor på asfalten i vanliga skor på den kylda trottoarkanten på vägen hem. 

Astrid Lindgren är verkligen ett geni, jag sitter nu och kollar på Mio min Mio med Emmyt, fast den är så hemsk med Kato och alla hans anhängare så blir man ändå så glad mot slutet när Mio gör det som ingen annan vågar eller kan, han går emot Kato. Jag älskar den filmen!!! 

Nu vill jag bara att det ska bli morgon så jag får åka hem och kasnke fixa på rummet, sen ska jag försöka mig på att stämma den där jävla gitarren jag har lånat hem från Eriksson's och om det går vägen ska jag spela och skråla allt vad jag behagar...! Lalalalalaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0