mia

min söta stora, lillasyster är i England just nu. Hon gör något som jag inte hade vågat göra sommaren efter nian. Hon åkte dit helt själv, okej på en språkresa med ledare och lektioner och så men jag själv hade aldrig vågat göra det som sagt. Mamma berättade att när hon och alla andra mamma och pappor skulle lämna sina barn på arlanda och se dom gå in på gaten så var det flera föräldrar och barn som bara grät och nästan inte ville släppa varnadra. Men det tycker jag är lite fjantigt faktiskt. Men men, mamma och mia grät inte utan mamma önskade mia lycka till och såg mia för sista gången på tre veckor.

Mia är alltså i England och jag saknar henne redan. :-) hoppas bara hennes väder är bättre än mitt.

Älskar den där lilla donnan, min lille syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0