jobba jobba jobba, åter jobbba

förra veckan bestod i stort sett av:

en sofia, en emma i telefonen och på G3, (hör och häppna höhö!), en massa jobb heeeela veckan och sova i moffas lägenhet.

den här veckan har jag också jobbat, fast då på stortorget/bingohallen, jag har sovit hos sofia, fast då i Joels lägenhet. Tyvärr har jag inte fått se Emmas vackra nuna på hela veckan! Dock hört den frökens ljuva stämma i telefonen varje dag, dock inte idag. Måste ta och ringa henne!!


Jag känner mig lite orolig för nästa år, efter studenten. Då är det meningen att man ska börja jobba. Men med vad?? Jag känner nu efter två veckor intensivt jobbande att det är jävligt jobbigt att jobba. Iofs beror det såklart vad man jobbar med.
Fast det inte är fysiskt jobbigt att jobba¨på bingohallen är man sjukt trött i skallen på kvällarna. Men jag kan trösta mig med att lönen kommer, och det med besked!! :-)

och jag har bestämt mig för att när lönen kommer på fredag ska jag investera lite av den till två nya hål i öronen, sen funderar jag också på att tatuera mig. Men det får bli ett senare äventyr!!


Nu ska jag slänga mig i duschen och sen slänga mig rakt i sängen!! God Natter på er sjömänn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0