Ain't no sunshine...

vaknade imorse, trött som ett as trots att jag sov från halv fem igår eftermiddag. Jag är nog ett sovmonster jag. Har kommit fram till det helt själv också, helt på egen hand utan att någon (mamma) har påminnt mig om att jag sover för mycket?
Kan man göra det? Sova för mycket? Nej jag tror inte det, dock vet jag att man kan sova för lite. Att sova för mycket borde kasnke vara när man skiter i världen utanför sitt sovrumsfönster bara för att få sova. Nej så långt ha rjag inte kommit. Jag går minnsam på skolan två timmar innan schemat så kom inte mamma och anklaga mig för att sova för mycket! Jag är rätt nöjd med att jag har ett litet argument mot denna anklagelse, för tyvärr får jag ta strid mot en massa felaktiga anklagelser! Nog med detta, idag är det skola igen, det är kallt ute som tusan och jag är inte fin i håret idag. Nog om det!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0