hemma i byn

imorgon är man alltså tidningskändis i norge, mer känd som Elin Nilsson, 18 år som bor 3mil utanför östersund i en by som heter Tandsbyn.

jag var alltså på jobbet igår när en journalist kom och presenterade och frågade om dom inte fick ta kort på mig. Öööh, jaha tänker en förvånad Elin. men okej varför inte (jag är ju van vid media serru) så jag svarade på lite frågor om jamskan och jag posade snällt med min städvagn framför kameran.

min blogg borde bli arbetarrörelsens blogg typ, jag bara jobber och jag jobbar. Men det går bra att jobba nu, pengar rullar in som det ska, det går som sagt bra!

Imorgon ska jag och sofia dricka vin och mysa! Jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0