helvetes jävlar!!

här har man gått och snyftat efter ett par sjuuukt snygga björn borg skor, men tack vare mitt jävla jobb har jag inte haft tid att köpa dom, så när jag ääntligen slutar innan stan stänger, springer jag ivåg till affären för att upptäcka att dom inte finns längre i min storlek!!!? men vad fan gör jag nu då? Dom var verkligen välkommen i stor fet, kärleks-fucking-full famn hos Elin Nilsson. Nu har jag letat i hela stan efter dom där skorna men ICKE!! jag hatar Östersund. Aldrig, aldrig blir man nöjd till 100%, bara så jävla besviken, vilket jävla skit utbud det är i den staden, verkligen!! Nu ska jag säga farväl till stan för ett par minuter och besöka det berömda internet för att beställa dom därjävla skorna, till vilkt pris som helst Nästan!

Kommentarer
Postat av: Emma

blir det något os-tittande för dig iår eller?

2008-08-08 @ 19:03:46
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0