för att jag går i trean......

första dagen som jag spenderat med SPSPIT06, fjantigt namn, fjantig klass, jag vet men de andra klår oss inte dock. Dom är bra fjantigare! Men hur som helst, första dagen är avklarad och jag vet inte om jag ska le eller fälla en tår. Är det glädje eller besvikelse som bubblar upp inom mig? Jag känner inte om jag är förväntansfull eller om jag bara spår ett totalt mörker för det närmaste månaderna. Nej ett totalt mörker kan det knappast vara, alla säger att sista året är roligaste. Men jag är fan inte förväntansfull för fem öre. Det första vi får höra är att vi fått en uppgift om Georgien som ska vara klar på fredag. Så nu gamla SPIT2, det är bara att kavla upp ärmarna och gräva våran grav, eller är det vägen mot lyckan,  rikedommar och framgångar vi bygger?? Jag är fundersam, tvåan var jobbig. Hoppas "alla" har rätt med att det är tvåan som är det värsta året. Jag håller alla mina fingrar i kors, nej fan i ett jävla virrvarr tills dom blöder bakom ryggen och hoppas med hela kroppen att jag klarar trean med ett glatt humör, glada minnen och fina stunder.
Det är faktiskt våran tur att till sommarn sjunga om våra lyckliga dagar...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0