fan vad härligt med jobb!

jag har, som jag kasnke har sagt bara jobabt och jobbat ochjobbat, men helgen lunkar sig sakt mot mitt håll och med den komemr ledighet! Shit, jag längtar verkligen, jag ska banne mig unna mig en kväll att dricka alkoholhatliga vätskor och vara bakis hela dagen efter utan att behöva ställa någon klocka, utan att måste kliva upp för att sedan gå på jobbet. JAG LÄNGTAR!!!


Igår och idag har jobbet varit en fröjd för sinnet, trevliga gäster, ett mycket gott humör hos mig och bara allmänt bra, men söndagen under yranhelgen var verkligen en pest!! iallafall för min del och jag har mia misstankar om att jag inte var ensam om att känna mig just, ensam.

Bakis så det räckte och blev över stog jag och städade efter en helgs festande för ca 40personer i olika åldrar och i olika rum. Tack alla ni som bodde på våning 4 på Gamla Teatern för att ni inte spydde ner hela rummen!! Ett stor pls i kanten för er!
Yran var som sagt slut för 2008 och med den fösvann finvädret och ett bra humör, jag blev näst intill deprimerad på jobbet, var så fruktansvärt trött att tårarna rann och jag kännde mig misslyckad och så jävla ensam, det kändes som jag bodde själv i östersund och att alla världens trevligaste människor kom hit till mig under n vecka och sen åkte alla igen, Och här stog jag, ensam och fick plocka upp resterna efter festen. Men redan måndagen efter var den känlsan borta, bara ett år kvar till nästa yran. Som våran egen president, Evert Ljusberg sa; "Vi jämtar delar upp året i två årstider, den innan yran och den efter" Hallelujah!! för banne mig vad det stämmer!!



Nu väntar duschen,
och jag älskar mange schmidt's låt Inget att förlora!
jag älskar också brämhults annnasjuice, superb god!!
jag vill också att alla ska prova coca colas nya dryck: Coca Cola Light Plus, proppad med vitaminer tydligen, den var mycket god!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0